مقالات

حجاب لباس عفت وعزت:ـ

Visits: 117

حجاب لباس عفت وعزت:ـ

خدا را سپاس مي گوييم كه در تاريكي و ظلمت اين قرن، همچنان گروهي پرچم هدايت و حق را بدوش مي كشند. و در ميان تبليغات مسموم استعمار جهاني و ضربات پي درپي آنان به جسم زخمي و خسته امت اسلامي، پيش مي روند.

خدا را سپاس مي گوييم كه در اين زمان پر فتنه و فساد، زماني كه تمسك به دين، مانند چنگ زدن به شراره هاي آتش است، تعدادي قابل توجه از خواهران مسلمان، معتقد به اصول و مبادي اند و علاقه دارند تا حجاب شرعي را كه قلعه اي محكم در برابر فساد جامعه اسلامي ولباس عفت است، حفظ نمايند. بله، دستهاي پليد استعمارگران غرب و پيروان آنها دست به كار شده است تا با روشهاي مختلف، جامعه اسلامي را به فساد و فحشاء بكشد. يكي از اين روشها، برداشتن حجاب است كه دشمن در اين قرن اخير براي برداشتن حجاب از هيچ كوششي دريغ ننموده است.

گاهي حجاب را مخالف آزادي و گاهي، علامت تحجر و ارتجاع و گاهي، عقب افتادگي و بازگشت به هزار و چهارصد سال پيش و گاهي هم بي حجابي را ارتقاء و پيشرفت و تمدن نام نهاد. همه اين تلاشها براي اين بود تا زن مسلمان را از حجاب، عاري نمايد و بي حجابي را در جامعه اسلامي رواج دهد. و از اين طريق، به نواياي شوم خويش برسد. دشمن هرچند در اين زمينه پيشرفت هايي نمود اما از طرفي ديگر با مقاومت بسياري از زنان مسلمان مواجه شد به طوري كه آنها فريب اين شعارهاي پر زرق و برق را نخوردند و دانستند كه غرب در ادعاي آزادي زن، دروغ مي گويد. و در اين راستا، هدفي جز برآورده كردن اهداف و منافع خود ندارد. آنجايي كه دختران مسلمان در فرانسه، آلمان و تعدادي از كشورهاي اروپايي از رفتن به مدرسه به خاطر حجاب شرعي شان و استفاده از روسري، منع شدند. و زن مسلمان از حضور در پارلمان تركيه به خاطر داشتن روسري منع گرديد و دهها مورد ديگر، همه و همه، نفاق و دوگانگي غرب را در برابر آزادي، ظاهر و آشكارتر كرد.

پس اي خواهر مسلمان! آنهايي كه به نام آزادي و دموكراسي مي خواهند عزت و كرامت و حرمت اسلامي ات را پايمال نمايند و تو را به كوچه و خيابان بكشند، دلسوز و خواهان آزادي ات نيستند بلكه مي خواهند جامعه اسلامي را به فساد بكشند. پس بر تو است كه با حفظ حجاب اسلامي، ارزشهاي اسلامي را حفظ كني زيرا تو، نصف امتي. و نصف ديگر امت از تو به دنيا مي آيند. در نتيجه، تو همه امتي.
كودكان مسلمان در دامن تو تربيت مي شوند و در واقع آينده جامعه اسلامي به وسيله تو قلم زده مي شود. حجاب تو قلعه اي محكم در برابر از هم پاشيدگي جامعه اسلامي است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *