مقالات

پیام تبریکی به‌ مناسبت عید سعید فطر:ـ

Visits: 105

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام تبریکی به‌ مناسبت عید سعید فطر:ـ

هیئت رهبری فروغ هدایت پیشا پیش حلول عید سعید فطر را برای تمام هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌دارند؛  از خداوند منان استدعا می‌نماییم که این ایام خجسته را در فضای پر از امن و آرامی، با روح مطمئن و قلب سرشار از خوشی با سعادت و خوشبختی سپری نمایید.

ما مسلمانان که افتخار پیروی از سنت محمدی صلی الله علیه وسلم را داریم، باید سعی کنیم تا در این عید فرخنده، با ایثار وخود گذری و محبت و آشتی و دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به مستمندان و دلجویی از اقارب و خویشاوندان، مسئولیت ایمانی و دینی‌مان  را ادا نموده ایمان واقعی و اخلاص حقیقی خود را به نمایش بگذاریم .

دعا می کنیم که خداوند مهربان، امنیت و آرامی را در کشور عزیز ما برقرار نماید، غم و مصیبت، فقر و بدبختی، جنگ و برادرکشی را برای همیشه از وطن ما دور ساخته، پیشرفت، آبادی و سرفرازی را نصیب مردم ما گرداند.

در اخیر همگی را به تقوی و پرهیزگاری سفارش می كنیم و از الله تعالی خواهانیم كه همه را توفیق دهد تا بعد از رمضان اعمال خوبمان استمرار و تداوم داشته باشد. به امید این‌كه روزه‌هایمان و نمازهایمان مقبول و گناهانمان مغفور و دعاهایمان مستجاب و قبول درگاه حق گردد.

سبحان ربك رب العزة عما یصفون و سلام علی المرسلین و الحمد لله رب العلمین.

با احترام هیئت رهبری فروغ هدایت به سرپرستی مجمع دعوت وارشاد علماء

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *